..:: Menu ::..

Strona główna
Nowości
Download
Artykuły
Linki
Produkty
Kontakt

E-mail: cycoslav@poczta.onet.pl
Gadu-Gadu:
4390845

..:: Hitman II: Silent Assassin ::.. 

 




Czy pamiętacie jeszcze pierwszą część Hitmana? Jeśli tak to postaram się wam przybliżyć drugą część tej, mówiąc delikatnie, krwawej serii.

Otóż, grę zaczynamy w klasztorze na Sycylii, gdzie nasz bohater kończy... hmmm... rehabilitację? W każdym razie porzucił dawną profesję (czyli zabijanie na zlecenie) i nie ma zamiaru do niej wracać. Jednak zostanie do tego zmuszony... (inaczej nie byłoby zabawy, czyż nie? ;)). Przyznacie, że początek historyjki jest całkiem całkiem. Gdy przejrzałem listę osób pracujących nad Hitman'em 2 i znalazłem wśród nich kolesia zajmującego się (zawodowo!) pisaniem scenariuszy, nie zdziwiłem się. Już samo miejsce akcji teasera (czyli efektownego wstępu) zostało wybrane bez pudła. (Wyobraźcie sobie ten klasztor, Sycylia, słoneczko, włoska mafia, AC Milan i te sprawy :P). Panowie z Eidos zatrudnili nie dawno kilku nowych, ponoć rewelacyjnych, programistów z Kanady. Ich pierwszą wysokobudżetową produkcją (a zarazem debiutem w I lidze) będzie właśnie Hitman 2.

Także o grafikę powinniśmy być raczej spokojni, w końcu nowe nabytki Eidos'a z pewnością zechcą zabłysnąć przed całym światem. Co ciekawe, w pecetowej wersji gry dostępny będzie rozbudowany tryb FPP, a na PSX2 i X-BOX wyłącznie TPP, zapewne dla uniknięcia dwukrotnej obróbki całej grafy. Gameplay, czyli grywalność ma być jeszcze większą niż w jedynce (jak to możliwe?!), a dzięki wciągającym misjom, nieograniczającym się tylko do obczajania terenu, strzelania ze snajpery czy też gry na pianinie (zabawy ze struną fortepianową). Co powiecie na taką akcję: wkradamy się do szpitala, obezwładniamy chirurga, przydziewamy jego wdzianko, wchodzimy na salę operacyjną, skalpelik w dłoń i... już po jednym z najwiękzych bossów miasta! Chyba każdy, kto miał nawet najmniejszy kontakt z pierwszą częścią Hitman'a, przyzna, że muzyka odgrywała w niej znaczącą rolę. Nie inaczej jest tym razem. Jesper Kyd, przy udziale Radio Philharmonic Orchestra z Budapesztu, skomponował wgniatającą w ścianę ścieżkę dźwiękową, stanowiącą połączenie techno, trance i chóru kościelnego (iście wybuchowa mieszanka!).

Na sam koniec dodam, ku uciesze wszystkich wirtualnych morderców, że w Hitman 2 będzie można zasejwować grę w dowolnym momencie, choć autorzy nie obiecują bynajmniej nieograniczonej liczby save'ów. Cóż, nie pozostaje nam nic innego, jak przysiąść do jedynki i trochę poćwiczyć. W końcu Hitman 2 nie zapowiada się na łatwe wyzwanie...

 



 
CS Corporation 2oo1-2oo5